آموزش تعمیر موبایل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 552
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 552
:: بازدید ماه : 1100
:: بازدید سال : 1983
:: بازدید کلی : 31780

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش تعمیر موبایل
پنج شنبه 29 آذر 1397 ساعت 17:18 | بازدید : 84 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر موبایل - آموزش تعمیر موبایل

آموزش تعمیر موبایل که در این مطلب برایتان آماده شده است، در ادامه ی آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه می باشد، با این تفاوت که این مجموعه بیشتر به ایرادهای گسترده تر و آموزش تعویض و عیب یابی سخت افزاری در سطح چیپ ها (Chip level) مانند تعویض خازن ها و مقاومت های بسیار ریز زیر میکروسکوپ پرداخته است. مشکلات مختلف در آموزش تعمیر موبایل پوشش داده شده اند که برخی از آن ها را به اختصار معرفی می کنیم. همانطور که بیان شد، آموزش تعمیر موبایل دارای دو بخش کلی تعمیر موبایل و تعمیر تبلت است. در بخش تعمیر تبلت، مشکلاتی نظیر تعویض نمایشگر، شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن، مشکلات پورت، به هم ریختن رنگ ها، مشکل باتری و ری استارت شدن مکرر در تبلت های اپل (آیپد)، هودل، سامسونگ و لنوو بررسی و رفع می شود.

 

 

 

 

آموزش تعمیر موبایل - آموزش تعمیر موبایل

آموزش تعمیر موبایل در بخش دوم خود که به تعمیر موبایل اختصاص دارد، مشکل آب خوردگی، نداشتن نور زمینه، روشن نشدن، شارژ نشدن، تعویض تاچ، تعویس آی سی، تعویض مادربرد، تعویض دکمه های مکانیکی و انواع مشکلات شایع پورت ها را در موبایل های مختلف بررسی و رفع می کند. آموزش تعمیر موبایل دارای آموزش هایی برای انواع گوشی های ال جی، آیفون، بلک بری، سامسونگ، سونی و مایکروسافت می باشد. بخش ویژه ای که در آموزش تعمیر موبایل گنجانده شده اما در واقع اصول آموزش تعمیر موبایل هستند، چهار قسمت برای آشنایی با کلیت و روش آموزش تعمیر موبایل است. درباره ی ابزارها، درباره ی لحیم کاری و روغن لحیم، روش تست کابل های شارژر انواع گوشی و تبلت و همه چیز در مورد باتری ها (عیب یابی، تست و شارژ)، چهار قسمتِ ویژه ی آموزش تعمیر موبایل می باشند. هم اکنون می توانید مجموعه ی جامع و تصویری آموزش تعمیر موبایل را از وب سایت 118file.com سفارش دهید و نه تنها مشکلات موبایل خود را برطرف کنید، بلکه به تعمیر موبایل و تبلت به عنوان شغلی پردرآمد بپردازید.




:: برچسب‌ها: تعمیر موبایل , تعمیر موبایل در منزل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: